Zákaznická podpora (Po - Pá: 8:00 - 16:00): +420 733 641 461

Košík je prázdný

Doručení a zaplacení objednávky - ceny, způsoby a informace

Ceny doručení

 Hodnota objednávky
 do 82,64 Kč bez DPH
do 100 Kč
do 4 958,68 Kč bez DPH
do 6 000 Kč
4 958,68 Kč bez DPH a více
6 000 Kč a více
Osobní odběr - FLOMAT 20,66 Kč bez DPH
25 Kč
zdarma zdarma
Osobní odběr - Uloženka 69,42 Kč bez DPH
84 Kč
48,76 Kč bez DPH
59 Kč
zdarma
Osobní odběr - Uloženka - DPD ParcelShop 69,42 Kč bez DPH
84 Kč
48,76 Kč bez DPH
59 Kč
zdarma
GEIS 85,95 Kč bez DPH
104 Kč
65,29 Kč bez DPH
79 Kč
zdarma
PPL 85,95 Kč bez DPH
104 Kč
65,29 Kč bez DPH
79 Kč
zdarma
IN TIME 85,95 Kč bez DPH
104 Kč
65,29 Kč bez DPH
79 Kč
zdarma
Česká pošta - Balík Na poštu 102,48 Kč bez DPH
124 Kč
81,82 Kč bez DPH
99 Kč
zdarma
Česká pošta - Balík Do ruky 102,48 Kč bez DPH
124 Kč
81,82 Kč bez DPH
99 Kč
zdarma

Ceny zaplacení

 Hodnota objednávky
 do 82,64 Kč bez DPH
do 100 Kč
do 4 958,68 Kč bez DPH
do 6 000 Kč
4 958,68 Kč bez DPH a více
6 000 Kč a více
Platební karta 4,13 Kč bez DPH
5 Kč
zdarma zdarma
Bankovní převod 4,13 Kč bez DPH
5 Kč
zdarma zdarma
Hotově - FLOMAT 4,13 Kč bez DPH
5 Kč
zdarma zdarma
Hotově - Uloženka 16,53 Kč bez DPH
20 Kč
12,4 Kč bez DPH
15 Kč
zdarma
Dobírka - Soukromý přepravce - Platba v hotovosti 20,66 Kč bez DPH
25 Kč
16,53 Kč bez DPH
20 Kč
zdarma
Hotově - Česká pošta 37,19 Kč bez DPH
45 Kč
33,06 Kč bez DPH
40 Kč
16,53 Kč bez DPH
20 Kč
Dobírka - Česká pošta - Platba v hotovosti 37,19 Kč bez DPH
45 Kč
33,06 Kč bez DPH
40 Kč
16,53 Kč bez DPH
20 Kč

Způsoby doručení

Osobní odběr - FLOMAT

Některé zboží lze po telefonické domluvě vyzvednout na adrese FLOMAT s.r.o., Zlepšovatelů 857/15, 700 30 Ostrava - Hrabůvka v pracovní dny od 8:00 do 16:00. Osobní odběr umožňujeme pouze pro objemné zboží. Před vyzvednutím zboží počkejte na email a SMS zprávu s potvrzením! Ne vždy je zboží připraveno okamžitě po objednání. Pokud si zboží nevyzvednete do 5 pracovních dnů od doručení emailu a SMS zprávy, bude Vás kontaktovat náš pracovník. Pokud víte, že zboží nestihnete v tuto dobu vyzvednout, kontaktujte nás.

Osobní odběr - Uloženka

Balík je zpravidla doručen následující pracovní den od podání (o podání budete námi informováni emailem a SMS zprávou z našeho eshopu) na Vámi vybranou Uloženku, kde bude čekat na vyzvednutí. Výběr Uloženky provedete u objednávky, kde Vám zároveň ukážeme adresu a provozní dobu. Jakmile bude zboží na Uložence připraveno k osobnímu odběru, budete informováni emailem a SMS zprávou přímo Uloženkou. Balík od té doby bude na Uložence uložen po dobu 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Pokud víte, že zboží nestihnete v tuto dobu vyzvednout, kontaktujte nás, pokusíme se dobu prodloužit. Před vyzvednutím zboží počkejte na email a SMS zprávu s potvrzením přímo od Uloženky! Ne vždy je zboží připraveno okamžitě po objednání.

Protože Uloženka má omezenou velikost balíku na 80 x 60 x 42 cm a hmotnost do 20 kg, vyhrazujeme si právo změnit způsob dopravy. Změnu budeme samozřejmě konzultovat s Vámi telefonicky nebo emailem.

Více informací a např. fota jednotlivých Uloženek naleznete na www.ulozenka.cz.

Osobní odběr - Uloženka - DPD ParcelShop

Balík je zpravidla doručen následující pracovní den od podání (o podání budete námi informováni emailem a SMS zprávou z našeho eshopu) na Vámi vybrané partnerské místo Uloženky, kde bude čekat na vyzvednutí. Výběr partnerského místa Uloženky provedete u objednávky, kde Vám zároveň ukážeme adresu a provozní dobu. Jakmile bude zboží připraveno k osobnímu odběru, budete informováni emailem a SMS zprávou přímo Uloženkou. Balík od té doby bude na Uložence uložen po dobu 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Pokud víte, že zboží nestihnete v tuto dobu vyzvednout, kontaktujte nás, pokusíme se dobu prodloužit. Před vyzvednutím zboží počkejte na email a SMS zprávu s potvrzením přímo od Uloženky! Ne vždy je zboží připraveno okamžitě po objednání.

Protože Uloženka má omezenou velikost balíku na 80 x 60 x 42 cm a hmotnost do 20 kg, vyhrazujeme si právo změnit způsob dopravy. Změnu budeme samozřejmě konzultovat s Vámi telefonicky nebo emailem.

Více informací o jednotlivých partnerských místech Uloženky naleznete na www.ulozenka.cz.

Česká pošta - Balík Na poštu

Balík bude doručen následující pracovní den od podání (o podání budete námi informováni emailem a SMS zprávou z našeho eshopu) na Vámi vybranou pobočku České pošty, kde bude čekat na vyzvednutí. Pobočku vyberete během vyplňování objednávky zadáním okresu nebo PSČ do vyhledávacího políčka. Jakmile bude zboží na pobočce připraveno, Česká pošta Vám zašle SMS zprávu a email, že si můžete balík vyzvednout. Před vyzvednutím zboží počkejte na email a SMS zprávu s potvrzením přímo od České pošty! Ne vždy je zboží připraveno okamžitě po objednání.

Česká pošta - Balík Do ruky

Balík Vám bude doručen následující pracovní den od podání na Vámi zadanou adresu. V den podání (o podání budete námi informováni emailem a SMS zprávou z našeho eshopu) můžete na této adrese změnit termín a adresu doručení zásilky. Česká pošta Vás bude informovat pomocí SMS zprávy a emailu, kdy bude balík doručen.

V případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku bude pokus o doručení neúspěšný, je zásilka uložena na nejbližší ukládací poště. O uložení zásilky budete informováni papírovým oznámením do poštovní schránky a SMS zprávou nebo emailem. Balík tak bude uložen na nejbližší poště po dobu 7 kalendářních dnů, než bude odeslán zpět k nám. Můžete ale poštu požádat o opakované doručení zásilky v určitý den nebo prodloužení úložní doby. Bližší informace najdete na webu České pošty na této adrese.

Soukromý přepravce

Spolupracujeme s dvěma soukromými přepravními společnostmi Geis Parcel CZ s.r.o., PPL CZ s.r.o. a IN TIME SPEDICE, spol. s r.o. Výběr přepravce provádíme na základě rozměrů a hmotnosti zboží, času doručení a způsobu zaplacení.

GEIS

GEIS rozváží balíky na Vámi zadanou adresu v pracovní dny od 8:00 do 18:00. Výhodou GEIS je, že Vám řidič telefonicky nebo pomocí SMS zprávy oznámí přibližný čas doručení. Kolikrát je i možné se s řidičem domluvit individuálně. Není to však jeho povinností! U řidiče GEIS můžete zaplatit v hotovosti i platební kartou, pokud jste zvolili platbu při převzetí zboží. Pokud Vás řidič nezastihne, pokusí se doručit balík v náhradním termínu. Mezitím i potom je ještě po nějakou dobu balík uložen na nejbližším depu, než je odeslán zpět k nám.

PPL

PPL rozváží balíky na Vámi zadanou adresu v pracovní dny od 8:00 do 18:00. Výhodou PPL je, že Vám řidič telefonicky nebo pomocí SMS zprávy oznámí přibližný čas doručení. Kolikrát je i možné se s řidičem domluvit individuálně. Není to však jeho povinností! U řidiče PPL můžete zaplatit v hotovosti i platební kartou, pokud jste zvolili platbu při převzetí zboží. Pokud Vás řidič nezastihne, pokusí se doručit balík v náhradním termínu. Mezitím i potom je ještě po nějakou dobu balík uložen na nejbližším depu, než je odeslán zpět k nám. PPL nabízí možnost doručení zboží ve večerním čase od 17:00 do 21:00. Tato služba je poskytována pouze pro doručení soukromé osobě a jen pro vybraná PSČ, jejichž výčet naleznete na této adrese.

IN TIME

IN TIME rozváží balíky na Vámi zadanou adresu v pracovní dny od 8:00 do 18:00. Výhodou IN TIME je, že Vám řidič telefonicky nebo pomocí SMS zprávy oznámí přibližný čas doručení. Kolikrát je i možné se s řidičem domluvit individuálně. Není to však jeho povinností! U řidiče IN TIME musíte zaplatit v hotovosti, pokud jste zvolili platbu při převzetí zboží. Pokud Vás řidič nezastihne, pokusí se doručit balík v náhradním termínu. Mezitím i potom je ještě po nějakou dobu balík uložen na nejbližším depu, než je odeslán zpět k nám.

Další užitečné informace

Individuální doprava

Dostupné způsoby doručení Vám nabídneme během objednávky. Přesto pro konkrétní objednávku nemusí být dostupné všechny způsoby doručení. Pokud se jedná o velmi rozměrné nebo velmi těžké zboží, např. stájové rohože na třech paletách, může Vás kontaktovat náš pracovník ohledně individuální dopravy. V tomto případě může být cena za dopravu jiná, než byla uvedena během objednávky.

Může se také stát, že Vás po odeslání objednávky bude kontaktovat náš pracovník a navrhne jiný, zpravidla vhodnější, způsob dopravy.

Cena a způsob dopravy se řeší individuálně při přesažení těchto rozměrů nebo hmotnosti:

 RozměryDélkaSoučet obvodu a délkyHmotnost
Osobní odběr - Doručenka - max. 1,75 m ma. 3 m max. 20 kg
Osobní odběr - Doručenka - DPD ParcelShop - max. 1 m max. 2,5 m max. 20 kg
Česká pošta - max. 1,8 m max. 2,4 m max. 50 kg
GEIS šířka 0,8 m x výška 0,6 m x délka 2 m - max. 3 m max. 50 kg
PPL - max. 1,5 m max. 3 m max. 50 kg
IN TIME - max. 1,75 m max. 3 m max. 100 kg

Převzetí zásilky

Kontrola funkčnosti výrobku při převzetí zásilky od přepravce není možná.

Při příjmu zásilky od přepravce zkontrolujte důkladně obal i obsah zásilky, nejlépe před řidičem. Pokud je obal nebo obsah zásilky poškozený, zboží nepřebírejte! Pokud není možnost zkontrolovat obsah zásilky při doručení před řidičem, učiňte tak v co nejkratším možném termínu doma nebo ve firmě. Pokud zjistíte poškození zásilky až po převzetí od přepravce, neprodleně nás max. do 48 hodin informujte. Zároveň nahlaste škodu i přepravci.

Kdy zboží dostanu?

Termín naleznete v detailu zboží. Zpravidla jsou dodací lhůty kratší, ale pro jistotu si necháváme časovou rezervu. Pokud by mělo dojít k prodloužení dodací lhůty, naši pracovníci Vás budou vždy kontaktovat.

Způsoby zaplacení

Platební karta

Jakmile dokončíte objednávku, budete přesměrováni na platební bránu, kde provedete platbu Vámi zvolenou platební kartou. Po úspěšném zaplacení budete přesměrováni zpět na eshop, kde Vám zobrazíme potvrzení. Platba kartou přes platební bránu GP webpay je jedna z nejrychlejších možností jak zaplatit za zboží a tím urychlit vyřízení objednávky. Můžete zaplatit platební kartou MasterCard, VISA nebo Diners Club.

U tohoto způsobu placení vystavujeme po odeslání objednávky automaticky zálohovou fakturu.

Pokud během platebního procesu dojde k chybě a nebudete si jisti, že platba proběhla korektně, kontaktujte nás. Platbu ověříme a sdělíme Vám jak postupovat dále.

Bankovní převod

Pokud v košíku zvolíte platbu klasickým bankovním převodem, po odeslání objednávky Vám budou zobrazeny údaje potřebné pro převod (číslo účtu a variabilní symbol). Tyto informace Vám také zašleme na email ihned po přijetí objednávky naším automatickým systémem. Vyčkejte potvrzení objednávky naším zaměstnancem a poté platbu uhraďte na náš bankovní účet. Před odesláním platby si zkontrolujte variabilní symbol! Pokud bude zadán špatně, objednávka se nám nespáruje a může dojít k prodloužení lhůty dodání zboží!

U tohoto způsobu placení vystavujeme po odeslání objednávky automaticky zálohovou fakturu.

Při platbě převodem může být termín dodání ovlivněn termínem uhrazení platby (zboží expedujeme až po připsání platby na náš účet).

Hotově - FLOMAT

Zaplatit v hotovosti můžete při osobním vyzvednutí zboží na našem výdejním místě na adrese FLOMAT s.r.o., Zlepšovatelů 857/15, 700 30 Ostrava - Hrabůvka v pracovní dny od 8:00 do 16:00.

Hotově - Uloženka

Zaplatit v hotovosti můžete při osobním vyzvednutí zboží na pobočce Uloženky.

Hotově - Uloženka - DPD ParcelShop

Zaplatit v hotovosti můžete při osobním vyzvednutí zboží na partnerské pobočce Uloženky.

Hotově - Česká pošta

Zaplatit v hotovosti můžete při osobním vyzvednutí zboží na pobočce České pošty.

Dobírka

Dobírka zaručuje jeden z nejrychlejších způsobů doručení, protože nečekáme např. na uskutečněný bankovní převod, ale pokud zboží máme skladem, okamžitě expedujeme.

Dobírka - Platba v hotovosti

Zboží zaplatíte při převzetí balíku v hotovosti řidiči. Pro urychlení předání zásilky si připravte, nejlépe přesně, potřebný obnos. Někteří dopravci umožňují i platbu platební kartou, ale doporučujeme na tuto možnost nespoléhat. Ne všichni řidiči jsou vybaveni platebním terminálem.

Další užitečné informace

Zálohová faktura

Pokud jste při objednávce zvolili platbu bankovním převodem nebo platební kartou, zálohová faktura Vám bude automaticky vystavena.

Faktura

Faktura (daňový doklad) je součástí zásilky. Pokud faktura v zásilce není, může Vám přijít poštou v nejbližších dnech po obdržení zboží. Pokud faktura nedojde ani poštou, kontaktujte nás a my Vám ji zašleme znovu. Fakturu jsme schopni zaslat i elektronickou poštou, tedy emailem.

Doprava a platba

+420 733 641 461

Copyright © 2017-2017 FLOMAT s.r.o., všechna práva vyhrazena. Kopírování jakéhokoliv obsahu bez souhlasu autora stránek zakázáno.
Působíme po celé ČR: Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, Ústí nad Labem, Hradec Králové, České Budějovice, Pardubice... Mapa stránek.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.