Zákaznická podpora (Po - Pá: 8:00 - 16:00): +420 733 641 461

Košík je prázdný

Reklamace zboží

Dříve než začnete s reklamací, doporučujeme Vám nás kontaktovat a popsat problém, který se zbožím máte. Poskytneme Vám úplné a odborné informace a sdělíme Vám, zda se opravdu jedná o vadu a zda ji třeba není možné odstranit svépomocí. Pokud se bude skutečně jednat o vadu, doporučíme Vám zahájit reklamační řízení.

Kdy nelze reklamaci uplatnit

Neodpovídáme za vady v těchto případech:

  • pokud byla vada na věci již v době převzetí a byla na ní sjednána sleva,
  • pokud šlo o zboží použité a vada odpovídala míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží při Vašem převzetí,
  • pokud vada vznikla na věci opotřebením způsobeným obvyklým užíváním, nebo pokud to vyplývalo z povahy věci (např. uplynutím životnosti),
  • pokud byla vada způsobena Vámi a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, Vašim zásahem či mechanickým poškozením,
  • pokud vada vznikla v důsledku vnější události mimo náš vliv (např. zemětřesení, pád letadla apod.).

Lhůta pro uplatnění reklamace

Právo z vadného plnění můžete uplatnit ve lhůtě 24 měsíců od převzetí zboží. U použitého zboží lze lhůtu pro uplatnění práv z vadného plnění zkrátit na 12 měsíců, takové zkrácení lhůty vyznačíme v potvrzení o povinnostech z vadného plnění nebo na prodejním dokladu.

V případě výměny zboží v rámci vyřízení reklamace neběží nová lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění! Lhůta skončí 24 měsíců od převzetí prvního zboží.

Lhůta a průběh vyřízení reklamace

O reklamaci rozhodneme ihned, ve složitějších případech do tří pracovních dnů. Do této doby se nezapočítává doba, kdy vadu musí posoudit odborník. Pro popis vady, identifikaci zboží a preferovaný způsob vyřízení reklamace použijte náš reklamační list (odt, docx, pdf), ke kterému přiložte kopii faktury (daňového dokladu) nebo řádně vyplněný a potvrzený záruční list.

Jakmile reklamaci převezmeme, vydáme Vám písemné potvrzení, ve kterém uvedeme datum a místo uplatnění reklamace, charakteristiku vytýkané vady, Váš preferovaný způsob vyřízení reklamace a způsob jakým Vás budeme informovat o vyřízení reklamce.

V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.

V případě, že nejste spotřebitel, budeme se snažit vyřídit reklamaci v co nejkratší době.

Způsoby doručení reklamovaného zboží

Reklamované zboží můžete osobně předat na adrese FLOMAT s.r.o., Zlepšovatelů 857/15, 700 30 Ostrava - Hrabůvka v pracovní dny od 8:00 do 16:00 nebo ho můžete zaslat na adresu FLOMAT s.r.o., Zlepšovatelů 857/15, 700 30 Ostrava - Hrabůvka. Pro popis vady, identifikaci zboží a preferovaný způsob vyřízení reklamace použijte náš reklamační list (odt, docx, pdf), ke kterému přiložte kopii faktury (daňového dokladu) nebo řádně vyplněný a potvrzený záruční list.

Náklady na dopravu

Náklady spojené s dopravou zboží k nám a zpět, Vám budou uhrazeny při splnění všech těchto podmínek:

  • reklamace bude oprávněná,
  • podáte žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží a písemně doložíte výši nákladů (účtenka za poštovné, přepravní list apod.).

Pozor, lze proplatit pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží (např. náklady za poštovné nikoliv za taxi službu).

Lhůta na převzetí reklamovaného zboží

Reklamované zboží je potřeba převzít do 30 dnů od vyřízení reklamace. Jestliže zboží v této lhůtě nepřevezmete, jsme oprávněni účtovat přiměřené skladné či zboží svépomocně prodat na Váš účet. Na tento postup Vás však předem upozorníme a případně poskytneme přiměřenou dodatečnou lhůtu k převzetí zboží.

Dárky

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Doprava a platba

+420 733 641 461

Projekt „Kreativní vouchery FLOMAT s.r.o.“ byl realizován za finanční spoluúčasti EU prostřednictvím Národního plánu obnovy a ministerstva kultury.

Copyright © 2017-2024 FLOMAT s.r.o., všechna práva vyhrazena. Kopírování jakéhokoliv obsahu bez souhlasu autora stránek je zakázáno.
Zboží zasíláme po celé ČR, např.: Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, Ústí nad Labem, Hradec Králové, České Budějovice, Pardubice.
Vedle České republiky působíme také v těchto zemích: AT, BE, BG, CZ, DE, DK, EE, HR, HU, LT, LV, NL, PL, RO, SE, SI, SK. Eshop, maloobchod, velkoobchod. Produkty značky FLOMA®. Mapa stránek.